Ustawienia
Reset hasła

Na Twój prywatny adres e-mail zostanie wysłany link do resetu hasła.

Należy otworzyć przesłany link i wprowadzić kod otrzymany SMS-em.

Witaj w aplikacji Velobanku!
#VeloRazem

Potrzebujesz wsparcia?

Procesujesz wniosek klienta o kredyt hipoteczny - potrzebujesz pomocy w jego procesowaniu?
Możesz na nas liczyć - skontaktuj się z nami pisząc na maila velo_posrednicy@velobank.pl.
Wspieramy Was od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00.

Nie możesz się zalogować do aplikacji?

  • Kliknij w przycisk Reset hasła. Na maila otrzymasz od nas tymczasowy link do zmiany hasła, a na numer telefonu kod sms.
    Wprowadź wymagane dane i zmień hasło.
    Jeśli zmieniłeś maila lub numer telefonu reset nie będzie możliwy. Skontaktuj się z HelpDesk-hipoteka@velobank.pl.